mandag den 18. august 2008

Ugen startes bedst med en sang

Bare kald mig copycat, men blev lidt inspireret af Modemedmeres søndagssang.

Mandage kan være en dag som med tider har behov for et lille skulderklap, for at få ugen til at starte godt.
Hvilket er en god anledning til at finde sange på youtube, som igennem tiden har virket som et skulderklap for mig, især hvis jeg har hørt dem om morgenen mens søvnen forsat sidder i øjnene.

Som præmieresang, har jeg valgt "You've got a friend".
En sang som har reddet mange lørdage i tidens løb, lørdage hvor jeg har været tidligt oppe for at passe mit studiejob, først som avisbud og siden som postbud.
Især lørdagene som postbud har denne sang reddet dagen, når jeg er faret på tværs gennem Odense lørdag morgen lidt over syv i en postbil.

Dette er første sang i min kiste af sange, som kan kædes sammen med bestemte ting, tider og begivenheder.

Nok snak, her er sangen:

Ingen kommentarer: