søndag den 17. august 2008

Update på listen for den kommende sæson.

Det er forsat ualmindelig dødt på det studiemæssige plan, så det er meget passende at opdatere indkøbslisten for den kommende sæson.
Jeg startede ud med:
* Jeans i sort og grå - med enten lige eller smalle ben.
* Ankelstøvler samt et par converse.
* Ballerinaer, converser går desvære ikke altid i spænd med hverken kjole eller nederdel.
* En nederdel (eller flere) i farven/erne: sort, blå, grå, mørk lilla.
* Kjole(r)
* Cardi evt i sweatshirtmateriale
* Leggings
* Vinterfrakke
* Handsker
*Knæstrømper
* (Hals)Tørklæde(r)

Jeg kan sætte flueben ved:

Kjoler, to sorte er købt, ballarinaer i form af et par kinasko og et par laksko med kilehæl og det seneste køb er en grå nederdel i grå samt flere par strømpebukser (de må næsten gå under kategorierne leggings og knæstrømper ).

Det sidste par strømpebukser blev faktisk fundet i H&M's børneafdeling!
Yup! En størrelse 158/164 passer mig fint.
Hurra for strømpebukser som ikke er kilometerforlange, hverken i benene eller i bærestykket og så er prisen lige værd at tage med, to flade tyvere måtte jeg slippe.
Det er jo lige til at overleve.
Så kan jeg undre mig over, hvorfor jeg ikke sprang ud i det noget før, fremfor kun at danse rundt foran stativet med strømpebukserne i børneafdelingen.
Har overvejet om ankelstøvlerne ikke skal byttes ud med knælange støvler, vil muligvis være smart.
Når nu jeg allerede har et par converse og endnu et par på ønskelisten.
H&M ser ud til at være leveringsdygtige i tørklæder, huer og handsker og Vila har flere vinterjakker der skal ses nærmere på.

Leggings er der overalt, ved ikke om jeg skal hoppe ud i et par denimleggings, de har nogle ganske fine nogle hos Pieces.
Må hellere flashe de to seneste tøjkøb som ikke allerede er vist:
Den charlestoninspirerede kjole, en sort sag med masser af frynser.
Ergo den hænger fast i alt.
Den anden ting er en grå nederdel.
Ja, en grå nederdel og ikke sort.
Den er højtaljet, hvilket er min første af slagsen og den trylede om at komme med hjem og hvem kan sige nej, til en nederdel som giver antydning af en smule talje?
Nej, vel.
Dog skal jeg nok have en slimfit top under, hvis den skal vises frem som det den er.
























Charlestonkjolen fra H&M


























Den grå højtaljede nederdel fra Vero Moda

Det er alligevel utroligt så stor forskel det giver, om nederdelen er under eller udenpå en top/bluse.
Kommer nok mest til at bruge det som ved første billede, det er mest causual, dog vælger jeg at tage sko på ved normalt brug og lade de bare fødder blive hjemme.


Nu hvor jeg tidligere nævnte strømpebukser, så har jeg set nogle rigtig fine nogle af slagsen i varianterne rød og løvegul i Magasin af mærket Carvelli (mener jeg det hedder), men prisen på 120kr er lidt skræmmende, så de skal lige overvejes, det kunne være at et billigere alternativ dukkede op.

2 kommentarer:

The Chemist sagde ...

Fed nederdel, og den der kjole kan det godt vaere jeg har köbt i tyrkis. :-)

Sacha sagde ...

Tak, glæder mig til at bruge begge dele.
:)
Jeg havde selv et godt øje til den i den grønne farven, men det sorte vandt.