onsdag den 3. september 2008

Tasker tasker tasker

Hvis der er noget jeg har svaghed for udover chokolade, så er det tasker.
Min samling af tasker er ikke lille, selvom der nok skal findes flere som har flere end mig.

Men der findes ikke noget bedre end en taske, som kan live humøret op på en ellers kedelig dag.

Tasker har også den fordel at de er forholdsvis lette at fremstille selv og i butiksvarianterne findes der mange forskellige former, farver og materialer.

Har mange forskellige tasker i mit skab, der er noget til enhver anledning og påklædning.

Nu har jeg så fået øjnene på denne her fra Monsoon Acessorize, kunne være godt hvis de har den eller noget som ligner meget i Magasin, så den enten kan slåes ud af hovedet igen, eller få skrabet nogle moneter sammen, så den kan komme med mig hjem.




accessorize
Nogle har deres "ting" med sko, andre med tørklæder og jeg har det så med tasker.

Jeg er dog ikke så glad for alt for dyre tasker, da det er lykkes mig at ødelægge flere tasker ved uheld, såsom tomatsauce fra madpakken eller håndtasken som døde under en barstol.

Jeg har dog ingen ønsker om flere tusind kroners tasker, ville ikke turde bruge dem, netop grundet min klodsethed.

3 kommentarer:

The Chemist sagde ...

Hvor er den feeeeed!!! :-)

Paulsen sagde ...

Jeg siger intet om sko..

Sacha sagde ...

@ Sophie hytteballe
Den er rigtig fin, men selvfølgelig havde de den ikke i Odense, nok meget godt for mit dankort :D

@ Vyrog
Hmmm... ved ikke om kommentaren er møntet på mig eller om den gælder for dig.