mandag den 7. juni 2010

En kæde i forklædning

Jeg fik i sidste uge en lille ting af Litzy, noget der i grunden er en form for kædebrev – en lille leg.

Jeg er som regel altid frisk på en lille leg, så mange tak for depechen i denne blogstafet.
Men denne lille leg har selvfølgelig også et par “regler” der helst skal overholdes.

Legen hedder Beautiful Blogger Award og der følger lidt regler med:
- Kopier awarden ind på din blog for at vise, at du har modtaget den.
- Tak og link til den der har givet dig den.
- Link til 7 andre bloggere og spred lidt glæde ved det.
- Fortæl 7 ting om dig selv.

Så er der tredje punkt i reglsættet, den er faktisk ikke så let igen, for den har været godt rundt omkring de blogs jeg følger med i og jeg kan ikke huske hvem der har fået den, men jeg sender den alligevel videre.

Jeg sender derfor stafetten videre til:
1. 2300Happiiness
2. Stars in our eyes
3. Betina Blog
4. Astrid P
5. Fairy Tine
6. Polishing the nails!
7. Beam Today

Så er der den sidste og fjerde del af legen – syv ting om mig selv.

1. Jeg er venstrehåndet.
2. Chokolade er min største last.
3. Jeg stiftede først rigtigt bekendtskab med SATC-universet da jeg så den første film, inden da jeg har kun set ganske få afsnit af serien.
4. Jeg skrev næsten alle afleveringer i hånden i gymnasiet, med undtagelse af de tre års opgaver og to afleveringer i 1.G.
5. Havde en grøn Puch maxi da jeg gik i gymnasiet – endda med en blå mælkekasse bag på, Very Polle!
6. Jeg lærte at skrive hurtigt på et tastatur og næsten uden at kigge på tasterne (noget der næsten minder om blindskrift) i min tid som “tastaturslave” for min politiske organisation.
7. Jeg har stort set altid både en negle og en polerfil i min taske, for at undgå at jeg piller i neglene.

3 kommentarer:

AstridP sagde ...

Mange tak søde :D

Sacha sagde ...

Det var så lidt ;)

Beam sagde ...

^tak for det. Skal se om jeg kan huske at få sendt stafetten videre - eller i det mindste svare på det.