tirsdag den 1. juni 2010

Tretten komma halvtreds

DSC04433

Det er beløbet jeg har brugt på denne bodylotion fra The Body Shop, dejlig billigt!

Der er dog en lille bitte detajle ved det, at det er så billigt skyldes mit kundekort der til, hvor det beløb man betaler for kortet når man melder sig ind i klubben, det beløb får man tilbage i ens fødseldagsmåned.

Så i går måtte jeg lige forbi Maggadulle for at få brugt det klip på kortet og jeg stod og vaklede mellem flere ting.
Skulle det være jeg-har-lige-spist-bær læbefarven, eller en skygge eller en pensel eller…
Valget faldt på denne bodylotion, tænkte at det nok ville være det mest fornuftige.
Tror at mine ørkentørre ben har brug for lidt opmærksomhed, fremfor noget dulledrej som jeg alligevel ikke har tid til at lege med lige pt.

Så er jeg fan af pumpesystemet, så slipper man for en creme hvor klør fem har været i og med dertilhørende bakterievækst.

1 kommentar:

Beam sagde ...

^hæhæ, typisk dig at tænke på bakterier, men....ja, jeg kan heller ikke lide dåser, hvor man skal have fingrene i cremen. Bruger dog pt blå Derma eller en fra OH og Origins, hvis det skal være luksus. Har også en med kokosduft fra Bodyshop, men den har jeg ikke fået brugt endnu.