torsdag den 3. juni 2010

Hvornår er det ultimativt værste tidspunkt at få en skriveblokering på?

Sådan cirka et døgn før studietidens vigtigste opgave skal afleveres!

Min liste over ting jeg mangler har ikke rykket sig vildt meget siden i morges, har fået lavet et par småting som dog ikke kan sættes ind i opgaven før til allersidst.

Så nu her godt 12 timer før er jeg ved at slå hovedet i bordet, for jeg har gået rundt som en løve i et bur hele dagen og forsøgt at få de formulerede håndskrevne noter skrevet ind på computeren, det er bare som om at det ikke rigtigt vil ind.

Så er der alle tvivlsspørgsmålene, hvor jeg stiller spørgsmål til samtlige ting jeg har skrevet af tekniske forklaringer.

For er det nu også rigtigt det jeg har skrevet og så ligger det der grønne eksamensmonster i nakken på mig og trækker vejret tungt.

For er der en opgave der skal bestås, så er det denne!
Men monstret ånder mig i nakken og det faktum at min afleveringsfrist blev udskudt en uge gør det ikke bedre.

Ingen kommentarer: