onsdag den 9. juni 2010

Hjemmesidegøgl!

Damn!

Tingene kører ikke helt som jeg vil på den front.

Jeg er ude efter:
* en forholdsvis ren side.
* mulighed for at få en mail når der er kommet svar på et indlæg, både til mig og til dem der kommenterer.
* billede i toppen vil også være vældig rart ( og det ville være rart at vide hvordan #¤& jeg får sådan et billede der).
* så ville en sammenføring med windows live writer også være rart.


Kort sagt jeg roder forsat med tingene og jeg er langt fra tilfreds og jeg kan godt mærke at det er nogle år siden at jeg havde om HTML og hjemmesider på uni.

Så skulle der sidde en der ude der er en haj og har lyst til at komme med idéer til hvor jeg finder de ting jeg ønsker mig til min fremtidige blog, så siger jeg mange tak.

For den kommer ikke op at køre før jeg er tilfreds med tingene!

Ingen kommentarer: