torsdag den 17. juli 2008

Agurketid

Bloggen her er ramt af agurketid, kan man vel godt med en tilnærmelse sige.
Da der er lidt dødt på studiefronten, så forsætter jeg huskelisten til efterårets indkøbsliste, krydret med billeder fra nettet.
Mest som en reminder til mig selv, hvad jeg skal investere i, bare for at minimere hovsaindkøbene.



* Jeans i sort og grå - med enten lige eller smalle ben.
* Ankelstøvler samt et par converse.
* Ballerinaer, converser går desvære ikke altid i spænd med hverken kjole eller nederdel.


* En nederdel (eller flere) i farven/erne: sort, blå, grå, mørk lilla.
Billedet er den stil jeans jeg søger.





















(De grå er fra Dr. Denim og de sorte er fra Ichi, ankelstøvlerne er fra Dinsko, nederdelen er fra Nümph og ballerinaerne er fra Mimic.
Jeans, nederdel, ballerina og converse er fundet på smartgirl.dk)

Så er der t-shirts med print og Threadless har fået sig en fan, har allerede to tee's i skabet, Mourning Girl og Stupid Cupid, gad godt udvide samlingen med disse tre.


Det er hvad jeg har af umiddelbare idéer, som jeg har kunne finde billeder af på nettet.
Derudover står der følgende på min liste:
* Kjole(r)
* Cardi evt i sweatshirtmateriale
* Leggings (Har set et par i Vero Moda med knapper)
* Vinterfrakke
* Handsker
*Knæstrømper
* (Hals)Tørklæde(r)

Så har jeg et godt øje til nogle halskædevedhæng hos Pilgrim, men da deres side ikke er samarbejdsvillig, så kommer der ikke billeder af vedhængene.
Men der er tale om: Et hvidt jordbær, stjernetegnet tvillingen og stjernetegnet jomfruen (jeg tilhører hverken det ene eller det andet tegn).
En af vedhæng kommer hjem til mig inden længe, har en shoppingaftale angående pilgrimsmykker.
Tosset? Måske.

Jeg får en god fornemmelse af mit klædeskab, det begynder forhåbentligt snart at have en rød tråd og ikke blot et misk-mask af alt muligt.

2 kommentarer:

Acie sagde ...

Agurketid er en god slags tid... Skulle jeg hilse og sige...
/Agurken;)

Sacha sagde ...

Kom lige i tanke om det bagefter :D