søndag den 9. maj 2010

Bumletog, utålmodighed, strøm og yngel.

Hold da op hvor er der bare langt hjem fra Aalborg, af en eller anden grund synes jeg turen hjem er langt værre end turen derop.
Selvom hjemturen tidsmæssigt er hurtigere.
Måske er jeg bare en kende utålmodig og har en mås og et par lår der sover.

DSC04364 Aalborg Vestby station

Jeg er ikke den store fan af det tog jeg sidder i, for det er som om at den ikke har den vilde strøm i stikkene.
Det kommer og går lidt som det selv har lyst til og siden Fredericia (er ved Korsør nu) har der intet strøm været, så computeren kører på batteriet.
Træls!

Så er der noget der undre mig, hvorfor havner jeg gerne i den vogn hvor alle øglerne er, okay småbørnene under tre år.
For de kan høres med deres skingre øremishandlende høje skrig og så lugter her ikke specielt heldigt…

Ingen kommentarer: