torsdag den 13. maj 2010

Æhm.. Jeg vil ikke vide hvorfor!

Så vidt jeg har fanget så betyder sådan en forslagsboks de forslag der senest er blevet googlet udfra det pågældende startord og jeg kan ikke sige andet end OMG! But why!
Jeg skulle selv google noget så uskyldigt som: “Hvordan med wordpress og egen side”.
Så de der forslag – jeg ved nu ikke heeeelt hvor stor relevans de havde for min søgning.
Okay, det er et par uskyldige imellem, men resten inkl. de tragiske:
Igen OMG.

WTF Perverts

I øvrigt, så ved jeg godt hvad sommeren skal gå med: Få bloggen og domænet op at køre, skal muligvis have fat i en der er lidt mere skarp end jeg, bare som støttepædagog på sidelinjen der kan komme med et par tips og tricks.

Og ja, jeg er jobsøgende – det røber min linje vidst ;)

Ingen kommentarer: