lørdag den 15. maj 2010

Når man tager spenderbukserne på.

DSC04378

 

Teæske med rumdeler – Tiger(butikker) og Tigerkræet i baggrunden.

 

 

DSC04379

Badge - Tiger

 

 

 

 

DSC04380

The Whole Nine Yard – Tiger (The Whole Ten Yard står allerede på hylden og har gjort det længe)

 

 

 

 

DSC04381

 

Kinasko – Pawsko.
Kvaliteten ser noget bedre ud end det grønne par jeg fandt i den ene af Kineserbutikkerne i Rosengården og prisen er endda også 10kr mindre.

 

DSC04383

 

Ny blå stift til næsen – Ganasha.
Dog fik jeg lige kørt hjørnet på inde i hullet, så næsen er en smule øm – forstår jeg dog (næsten) ikke, jeg maste jo ikke stiften igennem *ahem*.

 

 

DSC04386

 

High tech lighter i farven ‘Venus’ – Make up Store (D’Oh).
En multidims i cremet konsistens, den kan bruges både til øjne, læber og kinder.
Jeg har dog primært kun tænkt mig at bruge denne som cremebase på øjnene, til at fremhæve farverne i mine skygger.

Så har jeg også haft spenderbukserne på og mishandler dankortet, de første ting er fundet i Århus på min tur dertil med en veninde og dullegrejstingen er købt for nogle fødseldagspenge.

Ingen kommentarer: