fredag den 7. maj 2010

Der er visse fordele ved manglende appetit…

Jeg har i denne uge virkelig været ramt af specialekuller, hvilket har gjort at jeg har haft syg kvalme og dertilhørende manglende appetit.
Der er selvfølgelig både fordele og ulemper ved sådan noget.
Fordelen er at jeg stopper knap så meget i hovedet => forbrænder mere end der indtages.
Det er jo ikke dårligt, når nu jeg har nok flæsk i overskud at tage af.

Ulemperne overskygger (desværre) alle fordelene, for jeg er sygt træt det meste af dagen, koncentrationsevnen er ikke pokker fantastisk.
Nå ja, det er ikke fedtdepoterne der tæres på først – men musklerne, så meget for det ekstra flæsk.
 

Gammelt billede – men det passede lige ind i konteksten ;)

Jeg er udmærket klar over at det ikke er den sundeste form for vægttab, i det jeg har været der før og mærket konsekvensen af det.
Så det er noget jeg vil fraråde andre på det stærkeste at kaste sig ud i, det handler om at lytte til kroppen – hvilket jeg så selv ikke rigtigt gør nu.
Jeg ser frem til at speciale er afleveret, så min krop igen kan finde ud af at samarbejde.

BACK TO WORK! – Back to the chapter about Ozone in the atmosphere.

Ingen kommentarer: