onsdag den 2. september 2009

Grannies suspenders

DSC03089 
Grannies med hofteholderfornemmelser – 99kr i H&M.DSC03090

En elefant grannie kom marcherende... fandt at vejen var så interessant, at den byder op endnu en elefant grannie...

Forleden havde Fashion By Frium et indlæg om mormortrusser, med et billede af den ene af Olsen-tvillingerne.
Jeg skal ærligt indrømme at jeg har lidt et ambivalent forhold til sådan et par trusser, det er ikke noget af det mest fikse, fordi de går så højt op på maven.
Men de har alligevel deres berettigelse, især i disse tider hvor tingene gerne må være højtaljede og der kommer de til deres ret.
For man slipper for en ekstra overskæring længere nede på maven, som så kan ses gennem tøjet.

Så er der en anden tendes jeg har lagt mærke til hos H&M og det er hofteholdere, det er næste ikke til at komme uden om det.
Hvis jeg var en H&m størrelse, så havde jeg købt deres underkjolemodel med aftagelige strømpestropper.
Men hvis jeg nu skulle have et par hofteholdere, så kunne modellen på billederne overvejes.
Det er mormortrusser med aftagelige strømpestropper, lige der er der en 20-30 feeling over modellen, som gør dem lidt fine i mine øjne.

Ingen kommentarer: