fredag den 11. september 2009

Seneste køb

Jeg var i dag en tur på strøget efter en bluse jeg kan have under min grå stropløse kjole og egentlig havde jeg forestillet mig en med blonder eller i blonder.
Men det opgav jeg temmelig hurtigt, jeg følte mig som en indsnørret skinke, så nej tak til mig og så springer jeg hen over det modefænomen.
Men så luskede jeg en tur i H&M og faldt over denne: En simpel hvid trekvartærmet bluse med små pufærmer - me like a lot!
Blusen er lidt gennemsigtig, men det formål jeg har i tankerne, der kan det alligevel ikke ses.

Og så skete der som der altid sker, jeg faldt over tre fine underdele. To pencilskirts med normal talje, som ikke sidder klistret til kroppen (og dermed ikke fremhæver topmaven) og et par knælange shorts. Alle delene var selvfølgelig i sort. Men jeg holdt mig i skindet, selvom det var fint.

Ingen kommentarer: