tirsdag den 15. september 2009

Reaktionen har gjort det igen!

De akademiske gutter over på Konservativ Reaktion har gjort det igen, lavet et intellektuelt indlæg der giver en noget at tænke over.
Indlægget kommenterer VisitDenmarks Youtube kampagne, som ikke ligefrem har sat danske kvinder i et specielt flaterende lys, hvorefter der filosoferes videre over begrebet (kvinde)frigørelse.
Find indlægget her.

Jeg må indrømme at jeg følte mig stemplet som dansk kvinde, som værende billig, villig og skøgagtig.
Hvilket billede af danske kvinder, hvordan skal vi så fremstille de danske mænd, for at tiltrække de udenlandske kvinder?
Når nu vi danske kvinder er skøgagtige, hvad er de danske mænd så, på den tiltrækkende måde?
Lige så billige, villige og løsagtige?

2 kommentarer:

Miss Jeanett sagde ...

Jeg må indrømme, at jeg synes den er vold sjov og føler mig ikke stemplet som dansk kvinde. Jeg synes virkelig folk er alt for hysteriske omkring den youtube video.

Sacha sagde ...

Der er vi heldigvis forskellige, men den video er i mine øjne ikke for heldig.