mandag den 7. september 2009

Separeret fra nøglerne, men har selskab af glas, skål og viskestykke

Det var så mig her til morgen.
Jeg præsterede at smække mig ude af værelset her til morges og opdagede det først, da jeg ville låse mit køkkenskab op for at få min kaffe.
Så dalede humøret temmelig kraftigt, heldigvis fik jeg fat i en af de administrative folk med en hovednøgle.
Så blev der talt med en løftet pegefinger om at de skulle se legitimation: Ja, godmorgen!
Som om jeg altid har sådan et kort på mig og ja, jeg var/er udmærket klar over at det er for egen sikkerheds skyld.
Men jeg kom ind på værelset igen og fik fundet bådet kørekort og sysikringskortet frem som bevis.
Det positive ved denne historie er så at jeg slap gratis, fordi det var en af de administrative folk og ikke en fra beboerrådets ledelse.

Denne uge kan næsten kun blive bedre fra nu af.

Ingen kommentarer: