mandag den 28. september 2009

Monday: Shake it like Beyonce.

I morges var P3 så venlige at spille to sange der fik mig til at vågne, så der næsten ikke ville være brug for kaffen - kun næsten.

Først fik jeg muligheden for at synge med på Smash Mouths All Stars og sørme om de ikke kort efter smed All the single ladies af Beyonce på, og så var det svært ikke at tage en lille morgendans i tændstikæsken.

Da jeg så forsøgte at youtube sangen, kunne jeg desværre ikke finde originalen, men en variant med Beyonce plus nogle mandlige dansere dukkede op i hobetal.
Nu er den ene af disse dansere ikke hr. hvem-som-helst, det er ingen ringere end Timberlake med fornavnet Justin, der ryster røv!

Da jeg ikke kan få lov at vise den egentlige video, kan I vælge at se Timberlake (forsøge at) ryste røv her, eller springe videre ned til linket som er den video jeg ville poste.
Se den!


Det er denne der det drejer sig om:
Beyonce og Justin

Ingen kommentarer: