tirsdag den 9. februar 2010

Apparaturet kan ikke lide mig!

Hver gang at jeg har laboratorietider, så ender det med at jeg kan få lov at slås med apparaturet inden forsøget kan startes.

Så traditionen tro røg signalet på apparaturet, hvilket ikke lige passede ind i mit lettere frysende morgentrætte humør.

Så stod jeg i noget nær en halv time for at få humøret op og temperamentet ned, der blev talt til langt mere end 10!
Hvorefter der blev justeret på de spejle der var lettest at komme til, og jeg tog til takke med det halve af den mulige signalstyrke, orkede ikke bakse med de besværlige spejle.

Efterfølgende måtte jeg smække UV-lamperne aka Cancergrilllamperne til, fordi cellen langt fra var tør.

Så fik jeg hentet for lidt frossen CO2 (også kendt som tøris), men fik hentet for lidt, hvilket først gik op for mig da jeg havde hældt det i cylinderen hvor der skulle være.
Så endnu en gang gik turen i kælderen og tilbage op på femte (dog i elevator).

Endelig kunne forsøget startes og det ser ud til at der sker noget, men om det der sker er det jeg ønsker skal ske.
Det er så spørgsmålet, hvilket jeg først finder ud af når datasættene skal behandles.

Grundet spildtiden er det spørgsmålet om jeg når endnu et forsøgsæt, hvilket jeg meget gerne skulle.

Ingen kommentarer: