torsdag den 18. februar 2010

Aunt Scrooge

Her til aften var der den årlige generalforsamling i studenterforeningen hvor jeg slår mine folder, og hvilken hyggelig generalforsamling.
Vi var vel mere eller mindre det antal der i forvejen sad i bestyrelsen plus et par stykker ekstra.

Jeg havde fået tjansen som referent, noget jeg har stor erfaring i, dog fik jeg ikke alt med ordret, da min stenograferingsevne er lidt rusten.
Men nøj hvor er det sært at fremlægge regnskabet mens der samtidigt skal skrives referat, det er noget der ikke kan lade sig gøre, skal jeg hilse at sige!

Endelig nåede vi frem til del i programmet der omhandler det nye foreningsår og dermed bestyrelsessammensætningen, og jeg kan hermed annoncere at jeg blev genvalgt som hende der sidder tungt på pengekassen - der har vi vores Aunt Scrooge.

Så i mit andet år på kassemesterposten og sidste år som bestyrelsesmedlem i studenterforeningen, er nu begyndt.

Det er lidt vemodigt på en måde at vide, at vil jeg forsætte med politisk foreningsarbejde på bestyrelsesplan, så skal jeg melde mig på banen hos moderpartiet og dermed indtræden i de voksnes rækker.

Men er jeg overhovedet parat til at være rigtig voksen?



Nå ja, Når Uncle Scrooge ikke rigtigt passer på mig grundet kønnet, så må jeg næsten være Aunt Scrooge.

Ingen kommentarer: