mandag den 15. februar 2010

Slutspurtsspecialestuderende

Nu hvor specialet langsomt begynder at nærme sig med hastige skridt, så kan jeg efterhånden godt se, at skal jeg levere et ordentligt produkt, så er jeg nødt til også at lave noget i weekenderne.
Det er der en særlig grund til - jeg ønsker på ingen måde at skrive mit speciale på en uge, som jeg gjorde med min BA, vil gerne være næsten færdig og finpudsningsparat to uger før rapporten skal afleveres.

Så jeg har her til aften valgt ikke at deltage i Konservativ Ungdoms Landsråd ej hellere Landsrådsfesten, lidt trist faktisk.
For der er så mange fine/søde/seje/fede mennesker i KU som forstår at feste, men mit speciale og min uddannelse er alligevel langt vigtigere og det er ikke fordi at jeg kommer til at mure mig inde fra nu af og til mit speciale er afleveret, da jeg har for besøg at tidligere studiekammerater inden længe og har et Landsråd hos Konservative Studerende og da jeg har lagt mine kræfter det sidste sted, så vægter jeg dette arrangement højere end KU's.

Så jeg kan nu sige: Vi ses ikke i Gentofte - specialet skriver ikke sig selv.

Ingen kommentarer: