mandag den 1. februar 2010

Speciale sucks!

Nu har jeg så ramt det døde punkt i specialetiden, det tidspunkt hvor over halvdelen af tiden er gået og der så opstår noget hvor man finder ud af at man kunne have lavet tingene på en anden måde og allerede behandlet data skal behandles igen på en anden måde.

Dette er ulempen ved at rode med forskning på et nyt forsøg, for nye måder at optimere processen dukker hele tiden op.

Men det hele er ikke kun eddike, der er også lidt sukker at drysse ud over denne udvikling.

For hvis jeg skulle løbe tør for tid, så er det i orden at misse det sidste eksperiment, da det ikke er nært beslægtede med de to andre forsøg, der udover har jeg fået grønt lys til at skrive opgaven på dansk og ikke på engelsk, da mit engelske på formulerende plan på ingen måde svarer til engelsk på det plan hvor jeg kan høre/læse det og forstå det.

Så nu er det blot at gå i gang med arbejdet endnu en gang.

2 kommentarer:

AstridP sagde ...

Jeg har sendt dig en mail:D

Sacha sagde ...

På mailadressen her?

Så vil jeg afvente og se hvornår den ryger igennem :D