fredag den 26. februar 2010

Damn så kommer specialeafleveringen sgu tæt på!

I dag fik jeg aftalt de to sidste laboratorieuger med min vejleder, det er på en måde lidt skræmmende at vide at jeg kun mangler to uger i lab og det bliver kun to uger, da jeg gerne ville være færdig med lab en måned før jeg skal aflevere af en simpel grund, da en dag i lab meget let kan give halvanden dags databehandling.

Så hvis jeg vil have samlet alle data før kalenderen siger 27.april, så er der kun mulighed for få to ugers lab.

Det bliver lidt mærkeligt at jeg ikke har mere tilbage end det, hvilket betyder at jeg til den sidste forsøgsrække skal være grundigt forberedt og ikke afprøve noget nyt og ellers håbe på at tingene fungerer som de skal.

Så indtil jeg skal i lab for sidste gang, har jeg en masse forarbejde der skal gøres med artikler der skal læses og beregninger der skal foretages.

Så nu begynder tingene at gå stærkt og min kalender bliver brugt som tjekliste, hvor jeg afsætter weekender til speciale og alt der måtte lyde spændende af ikke-specialerelevante ting overvejes en ekstra gang om de nu også er fornuftige at bruge tid på.

Ingen kommentarer: