tirsdag den 23. februar 2010

Den fornuftige cirkushest

Det hev lidt i mig i morges da jeg fik en sms om at komme med ind på Amalienborg og tage i mod det nye kuld Ministre.
Det holdt meget hårdt da jeg nåede Nørreport for jeg var på nippet til at skippe bussen til uni for at tage metroen til Kgs. Nytorv og videre på gåben til Amalienborg.

Men fornuften vandt og jeg tog ind på uni, hvilket jeg er temmelig imponeret over.
For tidligere var jeg hoppet med på det sjove og den mindeværdige oplevelse.
Så det er en ny mig - det at vælge det fornuftige frem for det sjove.

Men helt fornuftig var jeg nu ikke, for jeg kunne ikke lade være med at følge med live på Update og det var det store smil der var fremme, da jeg kunne se KU-bekendte stå og råbe slagord i kamp mod VU'erne og deres slagsange.
Det var sjovt at sidde og spotte de KU'ere jeg kender og deres hopperi.

Jeg blev da lidt misundelig lige der.

Ingen kommentarer: