lørdag den 27. februar 2010

Oprydning er farligt!

Når neglelakkerne er spredt ud på flere hylde, i makeuppungen, i festtasken og sågar i rygsækken, så ser samlingen ikke særlig stor ud og harmonerer derfor med mine ikke så mange gange med farvede fingerkløer.

At jeg så har en så stor samling er lidt skræmmende, især når jeg primært bruger neglelak på tæerne om sommeren og oftest kun skifter lak på tæerne en til to gange på to uger.

DSC03960DSC03958

DSC03956


DSC03955

Og noget der er lidt morsomt er den “nøgne” lak fra depend, havde helt glemt at jeg købte den i sommers, må have købt den fordi jeg troede farven så anderledes ud på end i flasken og så må den næsten have være brugt på tæerne.

Måske skal jeg lade være med til at lytte til den indre kemikerstemme og komme i gang med at bruge lakken på fingerspidserne også – bare lidt oftere.

Ingen kommentarer: