onsdag den 10. februar 2010

Jeg er ikke fan af hokuspokustrylleri i lab!

Møg spektrum siger jeg bare og dumme apparat!

Skulle klaregøre til at køre andet forsøg i dag, men det var apparaturet åbenbart ikke helt enig med mig i, for bedst som jeg har kørt anden scanning af det som burde være en tom celle, efter at cellen vel og mærket er tømt kort forinden, så opdager jeg to små fine toppe som ikke var se i det første spektrum...

GRRR...

Ergo noget nyt som er dukket op sådan vupti, så der måtte lige køres et par spektre af noget der burde være en tom celle og så røg der en time på det og dermed for meget tid i forhold til at andet forsøg skulle startes op.
Ved fjerde scanning er det væk igen, så nu hober spørgsmålene sig op - hvor kommer det fra?
Hvad mon det kan være der er ligger lige i det område?

Sådan noget er temmelig trættende og pænt irriterende!


Derfor er jeg ikke en lab-rotte!

Ingen kommentarer: