tirsdag den 2. februar 2010

Arrrg.... Det kan ikke passe at det er smidt ud!!

Arrg... Jeg skal som tidligere skrevet til frisøren i morgen, så jeg har ledt efter det frisuretillæg hvor frisuren jeg gerne vil have noget der ligner (igen) er afbilledet rigtig godt, men det frisuretillæg er ikke at finde og det gælder for den skyld også de andre frisuretillæg jeg havde.

Så nu ender det med at jeg kommer til at medbringe to scrapbookark og min stylebook, for at kunne vise frisøren hvad jeg gerne vil have.

Helt klart ulempen ved ikke bare at skulle have klippet af i længden på almindelig vis, så nu håber jeg at frisøren er med på hvad jeg vil.

I denne søgen opdager jeg at de to sider i min stylebook, som jeg har med kortere frisurer, der har flere af modellerne samme ansigtsform som jeg selv.
Lidt pudsigt, når de billeder jeg ellers finder af kendisser med samme ansigtsform som jeg, har laaaangt hår - sådan en længde hår jeg kun ville kunne få ved påsathår.

Ingen kommentarer: