tirsdag den 10. februar 2009

090209

Så fandt jeg et spejl, og i denne kulde er jeg pakket godt ind.
Min uldne hue som jeg købte sidste vinter, sidder fast om ørerne på mig her i den kolde tid også selvom det koster på "pænt hår"-kontoen.
Nederdelen er klart min yndlingsnederdel, og jeg som ellers ikke havde troet at jeg skulle iføre mig noget rødt, da jeg havde fået en idé om at det ikke klædte mig.

Nå ja, det var så en af de dage hvor jeg ikke orkede det mindste makeup, som det er mig helt au naturel.


Hue (H&M), Tørklæde (Tunesien), Jakke (Milla/Bilka), Nederdel(fransa), strømpebukser i uld/bomuldsblanding (?? - købt i Bilka), fodtøj (Converse med grønt satinbånd som snører og fisk i bunden af hver snor)


Åh ja, i lommen som buler lidt ud, der sidder mine elskede lilla skindhandsker.

Ingen kommentarer: