onsdag den 25. februar 2009

Belønningen

Jeg besluttede mig for at fejre min overståede eksamen med en tur i H&M, et af de steder jeg vist er lidt for glad for.

Det endte med et lille tørklæde med blomster, som jeg underligt nok ikke er stødt på i nogle af de københavnske H&M'ere jeg har været forbi.
Så det måtte selvfølgelig med hjem fra Odense af.
Faldt så også over en pakke øreringe/stikker i et udseende som minder mig om en fusion mellem 50'erne og 80'erne.
De er lidt kitsch, men det gør dem lidt sjove at bruge som opliver til mit tøj i øjeblikket, som er temmelig karen-kedelig.

Tørklædet har jeg blogget før, dog kan man ikke se blomsterne på det billede.
Det er nu godt at få fingrene i noget, som ikke bare et et impulskøb.

I fredags faldt jeg over nogle nye farver hos depend og faldt især for en neglelak i en fin kobberorange farve.
Sådan semirebelsk er kun en fingernegl malet.




Da jeg gik rundt inde i H&M faldt mit blik på følgende par trusser, som jeg personligt synes er ekstremt tacky.
Mønstret gjorde at min første tanke var: "Smart at angive hvor natbindet kan ligge i det par trusser!".

Jeg finder designet mindre heldigt og jeg skyndte mig at dele synet med en veninde pr. mms.
Nok kan H&M finde ud af, at lave lidt sjove trusser, men dette par burde ikke have forladt tegnebrædtet, andet som et stykke krøllet papir.
Men det er så min ydmyge mening.

1 kommentar:

Miss Jeanett sagde ...

Fantastisk sødt tørklæde - det må jeg lige ind og kigge på!

/Jeanett
http://jeanettd.blogspot.com/