onsdag den 11. februar 2009

Det er lettere at overgive sig, end at komme uden om

Jeg taler selvfølgelig om sex.

Det er overalt, der kan næsten ikke gå en dag uden at det er i medierne på en eller anden måde, eller at finde på en reklamesøjle omkring S-togs stationerne/busstoppestederne.

Zulu havde deres "Zulu lovecamp" med en flok fyre med kvindeproblemer, Tv3 har deres Paradise Hotel (nok kendt for sexoptagelsen, som "tilfældigvis" kom ud på nettet), Joan Ørting huserer på Tv2/DR - en kvinde der vel næppe behøver nærmere præsentation.

Ungdomsprogrammet med gymnasieeleverne på DR1 og deres kærligheds og sexhistorier.
En af aviserne-som-man-læser-men-som-man-ikke-vil-være-ved-at-man-læser, bragte en notits om en video som nogle "raske" VU'ere har lavet om socialdemokraternes Jeppe Kofoed, en episode der vel hellere ikke bør præsenteres nærmere.

I Lorry (Lokaludsendelsen under TV2 for hovedstadsområdet) var der sidste uge et indslag om, at kondomer, potensmidler og fortrydelsepiller langes langt oftere over disken i hovedstaden, end i resten af landet.

Så er der gratisaviserne, hvor jeg nærmest på daglig basis har mødt en artikel eller notits omkring sex eller i seksuel retning.

Seneste sex-relaterede ting jeg er stødt ind i er nedestående postkort.
For de som ikke er helt inde på hvad teksten på kortet hentyder til, så hentyder teksten til oralsex, intet mindre.
Bag på er der så en henvisning til Sex og Samfunds hjemmeside.



Normalt vil jeg ikke anse mig selv som værende snerpet eller tilknappet på dette område, har det lidt hvad folk gør er deres egen hovedpine, så længe jeg ikke bliver inddraget og mine grænser overskredet.

Men nu er jeg efterhånden ved at nå kvalmetærsklen, med al den sex der har været i medierne på det seneste, på den ene eller anden måde.

Ingen kommentarer: