tirsdag den 10. februar 2009

Service!

Jeg læste dette indlæg hos Mona:ventetid.

Hvilket er en anden oplevelse, end den jeg fik hos PostDanmark i dag, for jeg blev ringet op af en pakkepostmedarbejder, fordi der står en pakke i Odense til mig, og han ville lige være sikker på om adressen den skulle leveres til stemte, hvilket den sjovt nok ikke gør.

Men sikke en service, at blive ringet op i et tvivlsspørgsmål angående en pakke (og ja, det er en pakke for der er T&T-nummer på).

Så nu håber jeg så at der står en pakke på mit posthus til mig på torsdag.

Selvom pakkebude kan være nogle snøvlehoveder, så findes der alligevel folk imellem som yder en service.
Hvilket er en stor ros, fra en gammel lørdagspost som mig - som har bandet alligevel en del gange over inkompetente pakkebude, som har været skyld i sure kunder, som jeg som fodpost har måtte modtage sure miner fra.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Dejlig oplevelse.
Jeg vil til enhver tid hellere sværge til PostDK end til de private fragtfirmaer. Desværre havde jeg ingen valg denne gang.