torsdag den 12. februar 2009

De fleste kvinder bruger et eller andet "torturinstrument" til at fjerne den uønskede pelsvækst på kroppen.
Mit foretrukne instrument er en skraber, og har de sidste par måneder testet to forskellige, rettere jeg startede med engangsskraberen, da den forrige skraber ikke kunne tåle et fald på gulvet.
Da jeg så faldt over et tilbud på den med udskifteligt blad, så slog jeg til.


Billederne er taget af mig selv, og jeg tjener intet ved denne udtalelsen



Lad mig starte med engangsskraberen.
Det er med god grund, at der er tale om en engangsfætter og en lav pris.
For den er ikke effektiv nok, og nu er jeg så heldig at mine ben er sparsomt pelsede, men selv min sparsomme benpels kunne den ikke klare.
Hvilket er ufikst under strømpebukser af den mere grovmaskede af slagsen.

Den dyre udgave med udskifteligt hoved.
Jeg er en nærrigrøv, men denne gør arbejdet ordenligt og jeg har ikke skåret mig på den, hvilket er et plus, når jeg er indehaver af et ar midt på skinnebenet, som igennem tidens løb er blevet revet op af et frisk skraberblad.
Faktisk er det den bedste skraber jeg har haft fra Venus-serien, så selvom bladene er lettere pebrede i prisen, så er den pengene værd.

Konklusionen er:
Engangsskraberen er noget man bruger i nødstilfælde, mens venusskraberen er min klare favorit.

1 kommentar:

Paulsen sagde ...

Engangsskraberen er genial og god, og diverse dyrere mærker er spild af penge.
10 kr for 10 styk længe leve :P
Altså jeg erklærer mig uenig..