lørdag den 14. februar 2009

Hvor fashionabelt, eller noget.

Mit kollegieværelse kunne jeg døbe for Sibirien, Arktis, Antarktis af en simpel grund, her er meget meget koldt.
Når jeg sover er det i strømper, pyjamasbukser, langærmet natkjole, dyne og uldtæppe.
Når jeg er vågen er jeg nødt til at have ekstra trøje på, bare for lige at kunne holde varmen.

Meget lidt fashionabelt, det er endda så slemt at jeg ikke har pakket tøjet ud, som jeg fik fra H&M i dag, tanken om at prøve det får mig til at fryse.
Lidt skidt.

Min nabo kunne så fortælle mig, at om sommeren er her stikmodsat - nemlig en bageovn, hvor vinduet er nødt til at være åbent for at her er til at være.

Men nu er det vinter og mange af mine fine ting er ikke særligt brugbare, medmindre jeg altså slæber mindst en stor trøje udenover og nederdelene kan kun bruges med godt uldne strømper eller benvarmere (er lige nu taknemmelig over at de ikke røg ud, da jeg sorterede ud i mit tøj!).

Det positive i denne sag er så at jeg har en helt legal årsag til at lede efter sweatshirts af forskellig art, jeg skal kunne holde varmen!

Ingen kommentarer: