lørdag den 7. februar 2009

Danse danse dukke min, nej hvor skoene er fin'

Jeg har gjort min første reelle shopping i København, i den uge jeg har boet her.
Stort eller hvad?

Jeg har ledt efter et par røde sko med hæle, stilletter bare uden den grumme højde.
Dette skønne par har jeg kun set på biancos hjemmeside og slet ikke i nogen butik i Odense, hvad mon der skete da jeg var på fisketorvet med en veninde først på ugen?
Der står de, skoene med den rette højde og rette røde farve og ikke mindst, den rigtige pris - nemlig udsalg!
For at gøre det helt perfekt, endda i den rette størrelse.

Jeg købte dem ikke i første omgang, for jeg var lidt i tvivl - så jeg fulgte ordsproget: "When in doubt, don't!".
Men skoene blev hængende i hovedet på mig resten af ugen, så i går på vej hjem fra uni, måtte jeg lige forbi fisketorvet (og tak fordi jeg har periodekort og ikke klippekort!) og sørme og jeg ikke var heldig.
Mine sko stod der stadig og jeg flåede dankortet frem af sit trykke hi.

Det eneste som ikke kan lige mig nu, er min konto (fornøjelsen ved dobbelt husleje).

Men skoene er mine nu og jeg ved lige præcis hvornår de skal i brug, jeg har den rette anledning.



Her er beviset for at jeg har set på skoene før, altså bare online:
hvad skal man dog med fornuft

Ingen kommentarer: