mandag den 17. november 2008

Hvad skal man dog med fornuft?

Det er lidt sjovt, at de sko som trækker mest i mig er oftest det absolut ikke fornuftige fodtøj med absolut ikke fornuftige hælhøjder eller hæltykkelser.
Jeg ville sådan ønske at mine fødder var skabt til høje hæle, for der er simpelthen så mange fine.
Men mine fødder er bare ikke glad for fordtøj som har en hælhøjde på mere end 5-6cm og det er ligesom efter de 6cm at flertallet af de fine sko er.
Jeg kan da godt have sådanne sko på, jeg skal bare sidde stille på en stol og kun gå rundt minimalt.
Men nogle gange vil jeg alligevel have lov til at drømme, at mine fødder ikke brokkede sig ved synet af +6cm hæl.
Her er lidt fra Biancos hjemmeside, hvad jeg godt gad stikke fødderne i.
Jeg er dog lidt heldig (og min pung uheldig) at Deichmann har sko i den optimale højde med blonder og satin til 199kr, som jeg overvejer - hvis fornuften ikke vinder over mig.
Der er nu ikke noget som et par sko!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uhh sikke en masse lækre sko! Måske jeg skal i Bianco og kigge lidt....

Anonym sagde ...

Uhh en masse dejlige sko! Jeg får jo helt lyst til en tur i Bianco...

Sacha sagde ...

Der er rigtig mange fine sko på hjemmesiden, og da du befinder dig i KBH, så burde der være chance for at du kan finde dem alle.
Jeg har kun set 3 af dem :(
Men det er ikke forbudt at drømme, kan lige se dem alle til mine sorte kjoler og den grå nederdel :p