lørdag den 22. november 2008

Penge lige ud af vinduet.

Nogle gange køber man noget, hvor man lige så godt kunne have valgt at smide pengene ud af vinduet eller at bruge den som optændingspapir i fyret.
Sådan en ting har jeg, en acer aspire 1642LMi er synderen.

For 2½ år siden ville jeg luksusdyr have mig en bærbar, selvom jeg havde en stationær i forvejen.
Så jeg undersøgte markedet og valgte så at smide godt 7,5K efter ovenstående model.
Noget jeg siden hen har fortrudt en del gange, det "sjove" i denne sag er så at butikken/kæden jeg købte den ved, blev opkøbt af en anden kæde forholdsvis kort efter mit computerkøb.

Altså, jeg stod med håret i postkassen.

For et halvt års tid siden, da bad jeg min far om at kigge maskinen igennem for fejl, da jeg efterhånden var ekstrem træt af blå skærme og fejlmeldinger.
Han måtte formatere den hele fem gange, inden at den virkede ordenligt igen (tilsyneladende).
Efter formateringen var kun 5,5 GB ud af 40GB Harddisk i brug.
Hvilket det forsat er, alligevel går den i blå skærm og fejlbokse der springer frem.

Så nu er min plan om at skrotte min 5 år gamle stationære røget i vasken, for jeg har absolut ingen tillid til min bærbare pc.
Så indtil jeg har råd til en MacBook, så vil jeg nødtvunget lade mig nøje med min store klodsede stationære.
Eftersom jeg kun har til en halv MacBook lige for øjeblikket.

Ingen kommentarer: