torsdag den 6. november 2008

Spartelmassen

Læbestift

Hvorfor har jeg så store problemer med at finde en læbestift?
Det burde ikke være så svært igen, for udvalget er jo enormt, der er jo nok af mærker, nuancer og typer at vælge imellem.
Nå ja, og mange forskellige prislejer.

Muligvis er det der problemet ligger, at det er uoverskueligt at finde den rette læbestift.
Mit problem er at jeg er lidt for god til at købe den i en for lys variant, fordi jeg (tossehovede) afprøver læbestiftens farve på min maddikehvide hud og så virker læbestiften mørk nok.
Men af en eller anden grund, glemmer jeg at mine læber har en lidt anden farve end huden på min håndrod.

Jeg har en lipgloss - en produktprøve fra The Body Shop i den rette røde farve, sådan en bæragtig farve, som ligger sig meget godt op af min naturlige farve på læberne.
Jeg vil så gerne have en læbestift i sådan en farve, som lægger sig op af min naturlige farve.
Synes det er uoverskueligt, meget uoverskueligt.

Jeg vil have en læbestift, da gloss er noget forfærdenligt klistret stads, som håret bliver tiltrukket af.

Et andet problem jeg har med læbestifte, er det at de har det med at forsvinde på mystisk vis.
Jagten på den rigtige læbestift forsættes...

"What is the different between a hockeymom and a pitbull? - the lipstick!"
Sarah Palin - Fall 2008

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg prøvede en orange læbestift i Magasin på opfordring af ekspedienten :D Jeg nåede kun 5 m før jeg fik det tørret af med bagsiden af hånden, føj det var grimt :S
Jeg har droppet læbestift, alt andet end neutral er mærkeligt til mig ;)

Anonym sagde ...

Uhh hvor jeg kender det. Jeg kan heller ikke finde en læbestift, jeg tror jeg har opgivet.

Men held og lykke :D

Sacha sagde ...

Jeg er nok nået til det stædige stadie, hvor det bare skal lykkes mig at finde den rette læbestift.

Jeg har en enkelt gang haft en brun læbestift, fik den i gave efter et make-up kursus.
Seriøst, så lignede munden en hønserøv i trutmundtilstand.