mandag den 17. november 2008

Ugen starter bedst med en sang

"Total eclipse of the heart" er en sang jeg første gang stiftede bekendtskab med i gymnasiet, hvor den til gymnasiets forårskoncert blev præsenteret af de to konferencier med lidt "teater", hvor den ene sagde: "turn around" mens den anden stod med ryggen til.
Man skulle nok have været der, for at forstå hvad jeg mener.
Men indledningen til selv sangen og så den måde de to elever som sang den på, det brændte sig ind under huden på mig.
I en del år har jeg ikke kendt titlen på sangen, har kun kunne huske delen med: "turn around".

Men det varede indtil for en lille måned siden hvor sangen dukkede op til en hyggelig aften med lidt for meget rødvin.

Så jeg søgte efter den på Youtube og faldt over Westlifes version af denne klassiker og den er slet ikke ringe.
Enjoy!

">

Ingen kommentarer: