fredag den 14. november 2008

Miljøskadet?

Nu kan jeg ikke andet end at klappe i mine små hænder, de nye MacBooks fra apple er mere miljøvenlige end de gamle.
Tidligere var det kun MacBook pro som havde en LED-skærm, mens den de små MacBooks havde LCD-skærme, som indeholdte kviksølv.

I de nye modeller har man gjort en dyd ud af at markedsføre sig med større hensyn til miljøet og det lover godt, sådan umiddelbart.
Det er så ikke til at sige om de har pudset glorien lidt for meget, eller om de skriver rent faktisk holder vand.

For mig som tidligere overvejede MacBook pro, grundet skærmen kan nu godt "få" en 13" bærbar med LED-skærm.

Selvom prisen er lige under 10.000 kr for den mindste MacBook, så er det klart prisen værd for en der er miljøskadet som mig.

At jeg så overvejer MacBook af andre og lige så væsentlige årsager, det er en anden snak.

Men se nærmere her hvad apple skriver om deres nye bærbare:
Apple og miljøet

Ingen kommentarer: