tirsdag den 18. november 2008

Lidt luksus må man vel drømme om?


1. læbestift - MAC Cosmetics, 2. Lipscuff - The Body Shop,
3. MagnaScopic Maximum Volumen Mascara - Estee Lauder, 4. Bath gloves - The Body Shop,
5. Lah Primer Plus - Estee Lauder, 6. Cocoa Butter Body Butter - The Body Shop,
7. Cocoa Butter Creamy Body Wash - The Body Shop, 8. øjenskygger - The Body Shop,
9. Liquid Eyeliner no. 9 - HOT make-up,
10. Liquid Eyeliner no. 15 - HOT make-up,
11. Retactable Lip/Concealer Brush.
Der findes ting jeg ville ønske jeg havde (mere af) i min samling af make-up, nogle af tingene har jeg prøvet før og andre er ting jeg gerne vil gøre bekendtskab med.
Mascaraen og primeren fra Estee Lauder er suverænt den mascara og primer jeg har været mest glad ved, altså lige bortset fra prisen.
Håber på at jeg støder ind i et tilbud igen med begge dele i.

Body Butter med kakaosmør fra The Body Shop er noget min tørre hud på fødder og ben simpelthen elsker, har bare ikke fået snøvlet mig sammen til at købe det til denne vinter endnu.
Øjenskyggerne fra The Body Shop er mine yndlingsskygger, både de almindelige og de som hedder "shimmer".
Handsken behøver vel ingen forklaring?
Body Wash'en kan kun være god, når man er "a choc-o-holic" og eyelinerne fra HOT make-up i bronze og guld kunne være god sammen min forkærlighed for øjenmake-up i brunlige nuancer.
Så til det bedste!
Læbestiften, jeg har før skrevet om mit problem med læbestifter, men jeg tror muligvis at jeg har fundet en løsning på mit problem.
For i MAC-standen (i Magasin) prøvede jeg to læbestifter som kunne bruges og jeg overvejer at gå der ind igen, for at finde ud af om jeg kan finde den helt perfekte om den så er i en helt tredje, fjerde eller femte farve/nuance og efter at have læst en rigtig god tutorial i det nyeste nummer af Elle om at lægge den perfekte læbestift, så må en læbepensel også stå på listen.
Nå ja, så er der læbeskrubben.
Selvfølgelig kan en tandbørste bruges, hvilket jeg før har gjort med en gammel tandbørste.
Så er der de ting som jeg ikke har noget billede af, men jeg mangler den perfekte håndcreme til tørre hænder og fingerspidser, som ikke er fedtet!
Jeg har endnu ikke fundet den, desværre siger jeg bare.
Mit tilbagevendende problem når vinteren banker på døren.

Ingen kommentarer: