torsdag den 13. november 2008

Rette tid og sted

Hvor har jeg dog jagtet det rette par støvler længe, i noget der rent faktisk minder om to år.
Mine ben og fødder er for at sige det mildt: Lettere besværlige.
Jeg er udstyret med brede forfødder, forholdsvis smalle ankler set i forhold til min læg.
Så når jeg prøver støvler, så poser 7 ud af 10 støvler en del omkring mine ankler, hvilket jeg finder utroligt grimt.

Jeg faldt så fornylig over det perfekte par i skind fra Vagabond, eller næsten perfekte - for prisen for dette par støvler ligger på den forkerte side af 1000 kr, så de blev stående på hylden.

Men jeg manglede forsat støvler, lige indtil i dag, hvor jeg fandt et par som godt nok ikke er perfekte, men de poser kun minimalt og så er der prisen.
Jeg måtte slippe 200 kr !!
Så sagede det haps haps haps og de røg med mig hjem.
Man skal ikke fornægte at man kan finde guld i tøj og sko, for det er skam muligt en gang imellem.

Støvlerne fra Tøj og sko


Dagens outfit incl. de nye støvler, for at illustrere længden

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ej hvor fedt du lige fandt et par støvler, de ser også super fede ud. Hvor er de fra? Jeg mangler nemlig også et par sorte støvler med hæl.

Sacha sagde ...

De er fra Tøj og sko, af alle steder.
:)