mandag den 23. februar 2009

Mandag er lig med musik og sang

Så er det mandag igen og tid til en sang.

Denne uges mandags sang er udvalgt efter en kommentar på et af mine billeder på fb, blandt mine rejsefæller fra sidste uges tur til Bruxelles.

For en af rejserfællerne hævder på billedet at dette er verdens bedste sang, og jeg må sige at det er en af verdens bedste sange.

Der er flere sange derude som jeg synes er vildt fede, og flere sange er fra samme gruppe som står bag denne sang.

Men en af verdens bedste sange er det nu engang, lige gyldigt indholdet af alkohol i blodet.

Udgaven jeg har valgt at smække på er kombineret med en genial dansk opfindelse, nemlig lego.

Nok snak, nu til sangen og det er selvfølgelig Bohemian Rhapsody med Queen der er tale om.

Enjoy!

Ingen kommentarer: