fredag den 9. januar 2009

Forårsfornemmelser

Ja, ikke de forårsfornemmelser - men de som omhandler tøj og hvad der følger med der.
Normalt, kan jeg hurtigt finde noget i H&M kataloget, men ikke i denne omgang, jeg er egentlig overrasket over mig selv, eller skyldes det noget dybere?
Mon jeg ligefrem er ved at finde min beklædningsmæssige rette hylde?

Jeg er faldet over en kjole, som allerede var fremme her i efteråret, hvor jeg gramsede på den flere gange, men holdt igen grundet de korte ærmer.
Nederdelen har jeg sukket over her i efteråret, så det er kun glædeligt at det er en genganger - nu skal jeg have smidt den dødvægt, så nederdelen bliver pæn til mig.

Blusen minder mig så meget om en jeg havde tilbage i gymnasietiden, som blev brugt til den var slidt og jeg næsten grædende måtte smide den ud.




Så er der tilbehøret.

Tørklædet er nu ganske fint, mon ikke det kunne gå an til alt det sorte??

Mit kønne lille hovede, skal da prydes med blomster.


Så nu håber jeg blot at disse varer er at finde inde i den store på Strøget her i løbet af foråret.

Ingen kommentarer: