mandag den 12. januar 2009

Oh what a mess!

I dag stod den på pakning af ting i flyttekasser, hvad skal opbevares og hvad skal med, nu hvor jeg flytter fra 35kvm to rums med eget køkkenniche, til 13kvm (16kvm incl toilet/bad og gang) med fælleskøkken med 11 andre.

Det endte med tre kasser, to kasser til opbevaring, dog mærket således at skulle jeg få brug for noget af det, så er det forholdsvis let at finde.
Den sidste kasse indeholder så de køkkenting, som jeg ikke fik pakket i flyttekasser i første omgang.

Nu hvor jeg havde gang i det kedelige oprydnings/pakkearbejde, så fik tøjet sig også en tur og jeg var lidt hårdere end ellers.
Jeg har fået kasseret et par ting som jeg har gået en del med, men som rent farvemæssigt er lidt for krads til min lyse hud.
Jeg må erkende at "klar blå" ikke er min farve og en uformelig t-shirtkjole ikke kan reddes, så den passer til min figur.

Så har jeg godt nok et par ting mere, som ligger på vippen, men det nytter ikke at smide det ud, før der er penge på kontoen til at købe nyt for.

Ingen kommentarer: