mandag den 19. januar 2009

Now that's history!

Ikke mere kjolenumseflash herfra!
For i dag sprang et par leggings fra Pieces nærmest på mig, sådan et fint par som er perfekte til mine fine men lårkorte kjoler.

Jeg har kigget på dem før, mens de forsat stod til normalpris.
Men dengang stod de til 230kr og jeg var lidt for nærrig.
Så da de hang der og strålede til 150kr, så måtte de prøves, og de kom med hjem.
Jeg havde godt nok planer om et par denimleggings gerne med lynlås ved benet, men dette par er lige tilpas fine til mine korte kjoler.
De vil helt sikkert gøre det godt sammen med en kort kjole og mine Converse.
Så er der armbåndet, det måtte med hjem, for jeg har lidt en idé om at det kan jeg sagtens lave selv med nogle andre planer.
Snoren har jeg.
Hermed endnu en ting på min krea-liste.


Ingen kommentarer: