lørdag den 24. januar 2009

Lykken er...

Lykken er to computere med nykker.

Hvor er jeg træt af elektronik lige for øjeblikket, begge computere bøvler, min bærbare har mere eller mindre altid bøvlet, men nu er den stationære også begyndt at gøre vrøvl.

I dag var det så slemt, at harddisken blev pillet ud og testet på min fars computer, ikke ligefrem noget der fremmer tilliden til min maskine.
Nu troede jeg lige at den kunne forsætte med at være min trofaste maskine, men åbenbart ikke.

Det er endnu mindre fedt, når jeg ikke har penge til andet end en halv maskine, når jeg ikke vil nøjes med en billig maskine til 4000kr med en batterilevetid på 1time, en størrelse på 15,4" og vista.

Lige nu er det surt at have kravene: min. 4,5t i batteri og en skærm på 13" og ikke vista - det koster knaster!

Så nu går jagten ind på en ekstern harddisk, for at sikre mine ting og på sigt mit speciale.

Den næste ting jeg skal på jagt efter, er et studiejob.

Herligt siger jeg bare!

Ingen kommentarer: