torsdag den 8. januar 2009

Eksamen = overspringshandlinger

Hvad er der lige med eksamenssituationen, det er som om at i disse perioder, så fylder overspringshandlingerne meget mere end normalt.

Tankerne flyver rundt og en masse idéer popper frem, idéer der oftest emnemæssigt befinder sig meget langt væk fra det pensum, som jeg sidder og læser på.

I denne omgang er det mit klædeskab, eller rettere indholdet som hopper rundt i mine tanker.
For klædeskab vil jeg nu ikke kalde det sted mit tøj befinder sig, i det der er tale om en kuffert.
Det er bare så herligt at leve i en kuffert, hvilket jeg gør for øjeblikket, da jeg oven i eksamenslæsningen også har gang i en flytning.
Typisk mig, at tingene falder oven i hinanden.

Men i og med tøjet ligger i en kuffert, så kunne det være en fin anledning til at kigge tøjet igennem og så få kasseret de ting som enten er slidte, forvaskede, nussede, seneste-anvendt-alt-for-længe-siden, fremfor at slæbe det med videre.
Så kunne den lokale genbrugs sikkert godt bruge det, enten som tøjet eller sendt videre til "atomsplitning" og er det overhovedet et ord?

Jeg er så småt begyndt at overveje mine must-haves her til dette første halvår af 2009.

For et år siden ledte jeg efter den perfekte hvide kjole, som ikke ville få mig til at ligne en konfirmand.
Jeg fandt den ikke, så den leder jeg forsat efter - altså den perfekte hvide kjole.
Så er jeg de senere måneder blevet meget hooked på at finde et par røde sko/pumps/stiletter i den rigtige røde farve.
Fandt et par før jul, men de gjorde ikke noget positivt for mig, følte mig lettere slutty med dem på, så de blev på hylden.
Men drømmen er der forsat.

Det er pt. de eneste must-haves på listen.

Ingen kommentarer: