mandag den 5. januar 2009

Mandagsmusikken

Jeg er lidt fascineret af Sys Bjerre og hendes tekster.

Hendes tøjstil er noget for sig selv, jeg var helt betaget af hendes optræden til DR's juleshow, hvor hun kom ind på scenen iført rød kjole, hvor skørtet var et stort tylhelvede og så på bare fødder.
Ikke så meget pis der, bare fødder frem for et par røde stiletter - det har jeg respekt for.

Jeg har dog endnu ikke fået købt skiven, for sådan noget er jeg ret så elendig til at få købt.

Så baggrunden for valget af denne mandags sang.

Der er lidt for mange ting i denne sang, som jeg kan nikke genkendende til, som jeg meget længe har krummet tæer noget som kraftigt over mig selv.
Men hvorfor det, tingene kan ikke reddes sekundet efter - så hellere acceptere og joke med at man (endnu engang) har kvajet sig.



Så dette er til alle keglerne derude.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg sidder lige og lytter til hendes CD, og den er god. Jeg kan godt lide, at jeg kan relatere rigtig meget til hendes sange.

Sacha sagde ...

Synes de fleste af sangene er rigtig gode.

Tror jeg må købe den cd som belønning, når eksamenerne er overstået.