fredag den 16. januar 2009

I en sen nattetime

I en sen nattetime lod jeg mit kort overtale mig, for selvom jeg ellers havde ment at der ikke var noget på udsalg som ville fange mig, så måtte jeg ændre mening.

Min frynsekjole kom i vaskemaskinen og krympede på alle leder og kanter, så ville gerne have en ny som erstatning, men jeg har ikke været på de kanter hvor den nærmeste H&M befinder sig.
Så jeg klappede i mine små hænder da jeg fandt den på udsalg hos hm.com, Så da den sorte var der så kriblede det i mine fingre, og det blev kun bedre da jeg fandt en blondenederdel, som jeg har sukket og danset omkring mere end en gang i butikken, sat betragteligt ned på udsalg, så måtte den med.
Så var der lige et par lilla strømpebukser, en model som jeg allerede har et par af i netop lilla, men prisen var sat ned til en flad tyver og med mit forbrug af kjoler og nederdele, så kan jeg ikke have for mange par.



Så er der forårsvarerne, cardigansættet til 50kr røg med, så håber jeg blot at det er i en okay kvalitet og toppen med fugleprint er så meget anti-vintermørke og så vil den være god til at dresse den fine nederdel ned med.

Jeg begynder at kunne se en rød tråd i indholdet af mit klædeskab - dejligt!

Nu glæder jeg mig så til at tingene kommer hjem til mig.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uh, hvor meget koster frynsekjolen?
Min mintgrønne led nemlig også døden i vaskemaskinen....og selvom jeg var vild med farven, så er jeg sikker på at jeg vil blive glad ved en sort.

Sacha sagde ...

149kr, det står lige under kjolen :D

Du må op tidligt for at se om den er der.

Jeg var vist heldig den aften, for da jeg legede med billederne i går aftes, der var den der ikke.

Anonym sagde ...

Åh, det gør det da også. Det var fordi jeg læste indlægget i min reader, og der kunne man ikke se priserne.

Jeg må ikke shoppe mere i denne måned....suk. Men den er bare så fin...