lørdag den 24. januar 2009

Brilleabe

Jeg satte brillerne på min næse,
for at se om jeg kunne læse,
jeg læste så, at det var umuligt,
at leve lykkeligt foruden dig.
Tra la la og jeg så,
tra la la og jeg så.
Jeg læste så, at det var umuligt,
at leve lykkeligt foruden dig.


Sådan er teksten, hvis jeg husker ret.

louis nielsen

Ulempen ved at være brillebruger, er de skal udskiftes når synet ændre sig og det kan være en hamper fornøjelse, samtidigt skal brillerne gerne kunne matche mere end et sæt tøj, hvis man er sådan en som mig.

Nu har jeg haft mine nuværende briller i noget der minder om 2½ år, hvis det da ikke er længere siden.

Nu er jeg lidt på udkig efter noget andet, end de to stel jeg har haft i min tid som brillebruger, begge har været i den blålilla genre og et temmelig anonymt stel.

Nu må jeg så "bare" tage mig sammen og få tjekket synet, hvordan det ser ud, selvom jeg kan mærke at der er en ændring i synet.

2 kommentarer:

Paulsen sagde ...

Regn på hvor længe siden det er, at vi hæklede i stolene under U55 :P Der opdagede vi jo, at vi havde samme briller :D

Sacha sagde ...

Hmm... Så er det noget mere end 2½ år siden, har jeg vitterligt haft brillerne så længe?
Vildt.