onsdag den 16. december 2009

16.december: Ensomhed.

DSC03655 Julen bliver generelt fremstillet positivt som en stor lyserød candyfloss.
Men der er en bagside af medaljen, julen er også den tid på året hvor ensomheden slår igennem, for der findes mennesker der ikke har nogen de kan fejre højtiden med, rent naturligt.
Det kan skyldes mange forskellige ting, og julen er familiernes højtid og den fest de færreste ønsker at fejre på en ny måde.
Så selvom julen har mærkatet “hjerternes fest” påklæbet, så er det ikke alle der mærker dette.

Så er der stikordet for den 17. kan meget passende være: Winter Wonderland

4 kommentarer:

Beam sagde ...

Ja, det er vist også den højtid, hvor flest bliver skilt og går fra hinanden. :o/ Det er ikke nemt at være alene - kunne jeg forestille mig, men det er dæl´me heller ikke nemt at være sammen med nogen. Så skal puslespillet jo også gå op. Suk, suk.

Sacha sagde ...

Ja, er det ikke januar der der skilsmissemåneden?
Synes det er den måned jeg har observeret flest brud.

Beam sagde ...

Jo, det tror jeg faktisk. Jeg går snart ind i mit 11.år med Manden. Vildt, ikke?!

Sacha sagde ...

Det er lidt vildt og tillykke.